install
  1. Get the quote? :D

              (this post starts with gasping)

    Frankly I dunno what to say ‘cuz this is like…coincidentally tumbling. haha how come?! (don’t ask!) :p Right now all I’ve seen in TV is about Ibas-Aliya wedding. Who are they? I’m too exhausted to explain *gaaah* haha JK. But yeah you have to google it for further info :D

    Read More

  2. tiaraafiana:

    quasiquerulous:

    tiaraafiana:

    Feels like “The Story Of Us” (Taylor Swift)

    When I played this song, I feel like I was in this song.

    Yeah… There I was sitting in a crowded room, but I felt alone.

    My eyes reached his eyes, but I couldn’t say anything..

    It was like he wanted to say something to me, but he couldn’t.

    In the end, we didn’t say anything to each other.

    “too many things that I wish you knew, so many walls that I can’t break through.”

    “so many things that you wish I knew, but the story of us might be ending soon.”

    -Taylor Swift, The Story of Us-

    Nice sketch! :) I bet you to sing this song w/ me…in front of him if necessary :p

    yeah i will if we go to karaoke together, sannin de utaimashou~

    un! :D Dia yang bayarin yaah.. :p

    (via tayarashi-deactivated20121013)

  3. THIS!

    (via booklover)

  4. Budeg! >.<

    • CQ's Convo on the phone
    • S: "Trin... Bapak kamu 'pelawak' yaa?"
    • Q: "Ih bukan. Hahaha. Iya Bapak saya tuh Sule.. hehehe."
    • S: "..."
    • Q: "Eh kok tau?"
    • S: "Iya soalnya saya telah melabuhkan cinta saya di hati kamu.."
    • Q: "Oh yaa.. eh tapi apa hubungannya sama 'pelawak'?"
    • S: "HAH?! saya bilang PELAUT... bukan pelawak (-_-)'"
    • Q: "Oh.. hahahaha maaf salah denger =D"
    • S: "Haha budeg =p Jadi ga dapet deh gombalnya.."
    • (Ah Jebe, maaf saya bikin kamu gagal gombal =p)
  5. QS 8:11

    "[Remember] when He overwhelmed you with drowsiness [giving] security from Him and sent down upon you from the sky, rain by which to purify you and remove from you the evil [suggestions] of Satan and to make steadfast your hearts and plant firmly thereby your feet."

  6. Rahasia

    • Yo this is another CQ's convo! =D
    • Q: "Syu, saya mau ngasih rahasia nih.."
    • S: "Hah.. apaan?"
    • Q: "Janji yaa jangan bilang-bilang, saya mau bilang khusus malam ini.."
    • S: "Iya apaan, Qat?"
    • Q: "Kamu tau ga Wiro Sasono itu siapa?"
    • S: "Siapa emang?"
    • Q: "Wiro Sasono itu adalah.... NAMA ASLINYA WIRO SABLENG! Hwahahahaha"
    • S: "Eugh dasar! Saya udah serius juga.."
    • Q: "Hihihihi, kamu Sinto Gendeng yaa.."
    • S: "Kamu tuh murid sableng.."
    • Seneng banget deh kalo kami udah becandaan, kadang jadi berantem sih hehe tapi banyak senengnya deh =)
  7. beingindonesian:

    Naskah otentik Poetoesan Congres Pemoeda-Pemoeda Indonesia dalam Kongres Pemuda II, 28 Oktober 1928. Selamat Hari Sumpah Pemuda.

    (via beingindonesian)

  8. That awkward moment, when you see Mr. Bean in another movie and he actually speaks.

  9. Kecolongan??

    • CQ's convo!
    • Syu: "Saya suka banget deh Qat foto kamu yang sama lolipop itu.."
    • Qat: "Kenapa emang? Warna-warni yaa??"
    • Syu: "Ya kamunya lucu aja..cantik.."
    • Qat: "Masa? hehehe.."
    • Syu: "Emang itu fotonya kapan sih?"
    • Qat: "Waktu di sebelah kamu itu lho, yang kamu lagi maen gitar.."
    • Syu: "Hah, kok saya ga tau?? Wah saya KECOLONGAN nih.."
    • Qat: "Yeee... suruh siapa anteng banget maen gitarnya (¬_¬)"
    • (Apaaa pulaaa bahasanya pake 'kecolongan' segala.. dasar my HunnyHulky ada-ada aja deh =p)